October 28, 2010

Jalan-jalan Pun Senaman Jugak Kan?

McD for lunch?

Hehehee.. Walaupun demam, orang ajak keluar pun aku on je! Hahahhaa... (padahal aku yang ajak.. :P) Tadi keluar dengan Epul. (:

Pagi tadi Epul kena g Perodua nak tukar apa entah kat kereta dia. Then bila dah siap, dia nak cari tali gitar sebab tali dah putus. Aku pun cakaplah nak ikut g beli sebab aku sangat-sangat tak selesa duduk rumah ulang-alik toilet sepanjang hari melayan hidung yang tak sihat ni. Huhuu.. Heading to Batu Pahat! (macamlah BP tu jauh sangat..hihi)

Mula-mula cari tali gitar kat Sandman kat BP Mall tapi kedai dia tutup. "Out for lunch" dia tampal kat pintu kedai.


Then kitorang karok jep tunggu dia bukak pukul 2:30pm tapi dah pukul 2:30pm pun dia still tak bukak lagi. Tak apalah, kitorang nak g cari kat Summit. Makan di McD, Epul sudah kelaparan. Hahahaa...

I'm having fries spicy shaker kot nama dia..

Goncang.. Goncang... Shake... Shake... Hahaha..



Tadaaaaaa...!!!! :D



He's having McChicken.. (Aku tak suka burger ni. Suka Double Cheese Burger je! ;P)




Ini adalah resepi baru: McChicken + fries shake-shake.. Hahhaa


Nikmatnya dapat minum air sejuk.. Since sesema hari tu aku tak minum ais dah kot.. Huhu

Then g karok kat Square One untuk melepaskan tekanan yang memuncak dalam kepala. Terjumpa budak-budak kelas aku. Kikin, Kak Faren and her boyfriend, Kak Muna and Faiz. Sejam selepas, ke Summit untuk beli tali gitar.

Kat Summit ada macam decoration diorang buat kat hall tengah tu. Ada promotion untuk produk muka macam tu kot. Decoration dia sangat comel ok. Macam dalam cerita Alice in Wonderland tu, yang tempat Alice kejar rabbit tu masa dia nak bertunang. :) Cantik!



Pukul 5 lebih balik ke Parit Raja setelah singgah di BP Mall semula sebab Along kirim air Coolblog.


Muka kenyang sebab dapat makan. :P

The end.

2 comments:

kuman komen (: