February 05, 2011

Contest Si Manis Berbaju Kurung

Hahahhaa.. Aku nak join contest weh!! Hahaha.. Macam kelakar pulak sebab ni first time aku join. Ni pun sebab di-tag oleh Syeera. Hehe.. Anyway, thanks sebab tag Knad yea.. (:



Ok, contest ni dijalankan (huh??) oleh Azaliahjsalleh dimana beliau telah mengadakan contest untuk orang yang berbaju kurung. Aku pakai baju kurung pun bila raya, gi kelas and bila ada majlis rasmi. Tu je lahh.. Hihihi.. ;P

Aku pertaruhkan (macam nak taruh apa je.. Haha) gambar kat bawah ni,


Ini gambar masa raya tahun lepas. Tak tahulah manis ke masam. Hahaha... Baju kurung cotton colour PINK!! Aku tak suka sangat colour PINK tapi bila tengok dalam gambar nampak macam ok jugak aku pakai baju colour PINK. Hahahahha....

Gambar ni kat bahagian makanan-makanan basah dan sejuk-beku. Yang tu aku tengah promote AYAMAS. Hahaha.. Tak ada kerja macam ni lahh.. ;P

Ok-lah wehh.. Apa entah aku melalut dah ni. Kepada Azaliahjsalleh, ini first time aku join contest. Kalau menang pun best gak. Hahahahaa..... Perasan awal-awal ni! ;P

Kena tag 3 orang kan? So aku nak tag makhluk-makhluk di bawah ini:

Maharani Sofia :)
Atiqah Hassan ^^
Efa (:

6 comments:

kuman komen (: