September 18, 2010

Thanks to Eka! (:

Hari ni pagi-pagi buta aku dah online. Bangun tidur je terus mengadap laptop. Hahaha... Takda kerja nak buat dah kan. Baju semua dah basuh siap-siap tadi malam. Hari ni budget nak siapkan assignment sampai siap. (Kononya lahh.. Hahaha) Aku tak tahu lah boleh siapkan ke tak. Petang ni dah plan dengan mak nak keluar gi Teluk Intan. Mak nak cari barang jahit baju and aku plak macam biasa lah. Nak beli itu lah, ini lah.. Hihii... (Alasan banyak!) ^^'

Tadi aku online facebook, ada orang tegur aku kat chat tu. Eka, skuad inter Suksis U aku la. Hehehee.... Kitorang kawan-kawan macam biasa lah. Tak rapat sangat sebab kos dah lain and skuad pun lain kan. Tapi aku tak kisah pun semua tu sebab aku suka kawan dengan semua orang. (:


Eka. (:


1 benda yang aku agak terkejut jugak lah. Eka wat pengakuan kat aku. Sadisss.. Dia kata dia ada scandal dengan scandal aku.. Huhuu... Weeeehhhhhhhhhhhh!!!!! Aku TIPU je!! Hihiii.... Takdalah... Aku mana ada scandal, Inche Kesayangan adalah.. (: Tadi.. Eka tanya aku,

"Nad, tak update blog ke?"

Huh? Aku pun terkejut lah. Mana dia baca blog aku. Then aku fikir balik, da tentu kat fb aku ada link blog aku. Hahahaa... Sengal! :P Eka cakap dia suka baca blog aku. Hahaha.. *Malu! Malu!* Aku mana reti nak tulis blog sebenarnya. Main taip je. Merepek macam ni aku tahulah! Hihii.. (Taip blog boleh, ni assigment malas nak taip. Siapa boleh tolong buatkan? Huhuu) Anyway, nak cakap thanks to Eka sebab suka baca blog aku yang suka merepek ni.. Hahaha.... Tak sangka plak ada orang yang suka baca blog aku. :P

Nanti nad belanja Eka gula-gula getah. Hihii...

Thanks again Eka. (:
(Klik untuk fb Eka)

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: