September 07, 2010

Persiapan untuk Mengasapkan Dapur.

Hi readers! ^^

Aku baru sampai rumah. Baru balik dari shopping barang-barang rumah, barang dapur bersama dengan adik-adik kesayangan dengan mak tercinta. Hehehee.... Sapiq baru sampai petang tadi. Terus keluar gi kedai komputer kat Teluk Intan. Sapiq mao beli laptop. Promotion sampai hari je, pukul 7pm. Memang kelam-kabut tadi gi. Aku baru nak masak, baru hidupkan api tiup-tiup pakai buluh kat dapur. (Ini tipu..haha) Tukar baju terus start kereta tapi Sapiq lah yang drive. Aku mana ada lesen. Hahahaa....

Sampai kedai komputer tu terus g tengok laptop mana yang Sapiq nak. Then dia amet laptop Compaq. Dapat 22 free gifts. Beg laptop ada 2, mouse, headphone, printer hp etc. Jam dah nak pukul 7:30pm dahh... Tak tahu nak makan mana. Then terus je g kat Bumbung Biru (tempat makan tepi Menara Condong).. Parking, duduk and terus order. Laici 3, milo 1, nasi ayam 4.. Hahahaa... Cepat dan mudah! =p Habis makan, pusing-pusing expo. Mak cari tudung kaler coklat gelap and aku beli tudung hitam untuk pakai time kawad.. Hihihi...

Dah dapat terus g TF plak. Nak beli barang-barang dapur. Sampai TF pukul 9pm... Ramainya manusia. Huhuu.. Memang berhimpit-himpit lah.. Dah la TF tu pon tak besar mana tapi disebabkan harga dia murah (tak macam Giant yang mahal!) memang ramai orang lah kan.. Hmmm.. Taknak cerita banyak dahh... Lets look at the picture. (:



Baju hitam tu Sapiq, adik aku and lagi sorang ni Boy, adik bongsu.


Ini iklan lemon dan buah plum. Hahahaa...


Nampak macam sikit tapi bawah-bawah tu bertimbun barang.


Dengan mak. (:


Hah ko.. Bersilang-silang tangan nak pilih buah.



Ni adik tawh! ^^ Bukan abang. Ramai yang confius. Aku takda abang. I'm tha eldest. (:


Si nakal yang degil, Boy.

Adik dan kakak. (:


Budak kecik ni konon-konon nak bayar lah ni...

Ok-lah. Aku nak mandi ni. Penat. Boy nak pakai laptop nak main Dota. Tata readers! Selamat bersiap! Huh? Selamat membuat persiapan raya!! :D

2 comments:

  1. wow..... byk nye barang.. nanti ko ke yang masak yang..??? hehehe

    ReplyDelete
  2. @Sophia Rani hahahaa..klu lauk2 mak aku la yg masak, klu kek aku yg wat..hihihi

    ReplyDelete

kuman komen (: