September 18, 2010

Menikmati Malam Terakhir di Rumah.

Sekarang dah pukul 11:52pm.. Tadi kawan-kawan aku datang beraya rumah. Mula-mula Acam da cakap nak datang pukul 9 lebih macam tu. Tapi pukul 8 lebih Aween call aku cakap dia nak datang dah dengan family dia... Alamak! Aku dah gabra. Aku tak kisah pun kalau diorang datang serentak tapi nanti aku takut tak tahu nak layan mana satu. Huhu... Then Aween yang sampai dulu. Acam datang kemudian. Ok-lah tu. (:

Thanks Aween. Thanks Acam, Agus, Aiman and Paet.
Thanks datang raya malam ni. Esok aku nak balik Johor dah. Mula untuk mengadap kuliah, lecturer, kawad, makcik&pakcik kat Parit King.. Hmmm.... Tapi still dalam bulan Syawal. So raya tak habis lagi la kan? Giliran raya di Johor plak! Hehehee... Makan! Makan! Nyummm! :DD

Till then. Esok 1 hari akan berada di jalanan. Hoh? Berada di jalan la kot... Tata readers! (:

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: