September 23, 2010

Call Me Bad. Call Me The Worst.

Aku tahu aku tak sempurna. Ko boleh nak cakap aku ni jahat, teruk atau apa pun yang ko rasa nak cakap. Aku buat macam ni ada sebab. Aku malas nak cakap apa-apa budget macam nak bela diri ke apa ke. Sukati ko lah nak nilai aku macam mana. Sukati ko jugak kalau ko nak tuduh aku ni apa-apa. Aku dah jauh hati sangat dengan ko. Aku tahu aku teruk and aku rasa aku memang tak sesuai dengan ko. Aku kan suka buat masalah kat ko. Bagi ko masalah. Kalau ko rasa ko nak judge aku berdasarkan past aku, terpulanglah.. Semalam pon ko da cakap macam tu kan.. Yeaa... Aku lah yang teruk. Aku lah yang buruk. Aku tak puas hati dengan diri aku sendiri. Aku mintak maaf kat ko. Aku harap ko teruskanlah hidup ko dengan lebih baik. Jangan dah fikir pasal aku. I can face "it" alone. Aku dah malas nak harapkan siapa-siapa tolong aku. Ko baik. Fikirlah pasal diri ko dulu. Aku ni haa beban kan.. OK-lah. Sorry again. Aku dah taknak susahkan ko. Lepas ni ko jangan risau dah pasal aku keyh. Thanks for the times ko ada dengan aku. Aku appreciate sangat.

Sekian, terima kasih.

2 comments:

  1. take a deep breath n byk sbr2...
    u may face it.cz nad yg ak knl is a strong girl!!!

    chilll~~~~

    ReplyDelete

kuman komen (: