February 11, 2015

Comeback.

Hi, assalamualaikum.

Last post aku kat sini tahun 2013. Dah dekat 2 tahun jugak and dalam tempoh 2 tahun ni macam-macam benda yang aku lalui. Ada benda yang sepatutnya aku harap kekal tapi tak kekal pun. Tapi digantikan dengan yang lebih baik. Ada jugak yang aku rasa peristiwa tak best tapi aku ambil positif semua tu sebab aku percaya apa-apa yang jadi semua ada hikmah and kebaikan untuk aku.

Before aku taip entry ni, aku dah delete semua gambar lama aku yang tak sesuai ada kat dalam ni. Alhamdulillah hujung tahun 2012 lepas grad aku fully berhijab. And gambar kawan-kawan aku yang sekarang dah berhijab pun aku dah delete dari blog ni. Kalau korang ni ala-ala stalker nak baca post aku yang lepas-lepas, gambar memang berterabur dengan caption sebab aku tak edit apa pun, terus delete je gambar tu. So better not to read lah ek. Haha!

Umur 26 tahun bagi aku memang dah tak remaja pun. Kelakar weh baca balik entry aku sebelum-sebelum ni. Nampak sangat tak matang! Haha! Terfikir nak delete tapi sayang sebab entry tu semua kehidupan aku masa belajar yang memang tak dapat dah lepas ni. Bila dah kerja otak fikir kerja and masa depan je. Bila baca balik entry lepas barulah ingat balik semua tu. Oh, aku pernah pergi sini rupanya. Eh, kurus rupanya aku dulu. Kahkah!

Ni aku post ni pun tak tau lah ada orang baca ke tak. Tapi tak kisah pun. Aku yang terasa nak menulis balik kat blog sebab nak aku ingat hari-hari semalam aku sampai aku tua.



Till then,
NY

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: