February 16, 2015

Annual Dinner OAG Group of Companies 2014

Assalamualaikum.

Ehem.

Siapa yang follow Instagram or Facebook aku mesti tau dah yang Jumaat lepas aku ada dinner company. Hehe! Tema International Movies and aku memang tak boleh blah pakai costume Maleficent siap dengan tanduk atas kepala. Haha! Over tak over nasib aku menang Best Dressed Female siap kena catwalk kat stage. Berbaloi-baloi! Kahkah! So dapatlah buffet dinner for 2 kat Holiday Villa.

Senang je rupanya nak datang sini. Kat sebelah Subang Medical Center kalau aku tak silap. Sampai punyalah awal konon-konon nak rehearsal performance tapi takdo ponggggg.. So naik atas lepak bilik siap.

Sepanjang hidup aku, aku pernah sekali je dapat lucky draw wey. Sadis gila. Tu pun bukan event yang berkaitan dengan aku. Saje sibuk g farewell dinner department lain masa aku kerja kat Johor dulu. Tup tup dapat plak lucky draw sehelai baju hitam tulisan Jepun, Haha! And dinner ni aku dapat kot lucky draw. Terkejut I noks! Okaylah kan dapat steam iron. Pastu aku bagi Kong sebab rumah aku dah ada 2 iron dah.

And lagi kitorang menang second place for performance malam tu, Dapatlah cash RM200 share 5 orang. Seronok aku dapat 3x hadiah. Hehe!



Maafkan yang kat depan tu. Dia memang macam tu tapi I like!!! ;D




Yeay! Menang second place for performance! (Dept. Procurement & Logistics)

Madley songs.....









Queen & King of.. ?

Fiona, Maleficent, Cowboy Girl





Evil giler! 


Yeay! Menang Best Dressed Female!
Catwalk sikit!





Kakak ku sayang, Kak Yanti. :)

Geng laksa! Tiap minggu 2 3 kali gi makan laksa sampai orang kat gerai tu dah kenal. Haha!





Pukul 3 pagi baru sampai rumah, pukul 4 lebih baru tidur. Terbaik! Lepas tu sepanjang hari Sabtu melepek je kat rumah tak keluar sebab letih. Haha!

Dah, iols nak balik sarang. Bye.



Till then,
NY

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: