August 20, 2013

After a Long Time...

Hi, Assalamualaikum. ;D

Dah lama gila aku tak menulis kat sini. Biasalah, bila dah start kerja, masa lapang dah makin kurang. Kadang-kadang bila dah sibuk sangat, bila Sabtu Ahad pun kerja, masa untuk diri sendiri pun takde. Lagilah masa untuk family kan. Yang aku ni plak kerja jauh ke selatan.

Bila lama tak update, rasa macam banyak nak cerita tapi tu laaa. Ni pun dah pukul 1224. Nak kerja lagi esok. Dengan baju tak iron lagi. Aiyooooo.... Hahahahaaa

Selama dah habis belajar ni, dah kerja, ni first time aku update blog. Tak tahulah ada orang baca lagi ke tak. Hahahahahahaaaa

Tahun ni raya aku tak banyak sangat tangkap gambar. Memang tak banyak pun sebenarnya. Benci weh pakai BB. Menyesal tukar Samsung to BB. Wuwuwuwuu... BB punya camera tangkap gambar tak cantik, gambar tak sharp, blur, tak boleh focus, bosan. Tunggu nanti aku dapat durian runtuh handphone Sony Z jatuh dari langit, baru syok tangkap gambar banyak-banyak. Haha!

Tahun ni raya tak syok sangat. Tak tahu kenapa. Aku pun takde shopping langsung. Mak pun cakap raya tahun ni macam kurang meriah. Mungkin sebab kat rumah pun biasa-biasa je, aku takde beli pape untuk rumah, langsir pun tak tukar dah berapa puluh tahun.

Takpelah. Mungkin rezeki raya tahun depan. :)


With Syafiq and Faris Idzny

Tu atas tu abang gue. Kihkih

Along with her hyperactive kids. ;P

Tengok! Tengok! Mak gue lekkkkk je tangkap gambar duduk senget-senget kannn...

Tapi bila update blog ni aku baru perasan tahun ni aku takde gambar berdua dengan mak, dengan adik2. Semua salah BB!

Tahun ni tahun Ballbuster kahwin-kahwin. Kuikui.. Eh, aku tak pernah mention lagi pasal Ballbuster dalam blog ni sebelum ni. Semenjak kerja ni, aku join futsal company. Pastu kenal dengan diorang ni semua and join team Ballbuster. Sayang kat diorang ni semua. ;D

Tapi tahun ni je dah 3 orang nak kahwin. Sorang dah settle ni haaa Ahad lepas. Minggu depan lagi sorang. Bulan 10 kapten kitorang pulak. Tinggal berapa je Ballbuster yang single? Cuba teka! Hahhahaa!!


Peah with Asrin. Semoga cepat-cepat beranakkan pelapis Ballbuster. Wakakakaka!

Ni Tores candid gambar gue. Yo yo je kan. Muka serious gila tengok pengantin.

Oh, tu ada lagi satu nak kahwin dah jugak.

Ballbusterians = lama + baru (ni tak cukup korum lagi niiiii)


Hah!! Turn siapa lepas ni?!!

So, siapa nak friendly match dengan kitorang?? ;P
Kitorang tak teror pun. Sepak bola pun tak kena, cakap je tak guna, jom laaa! ;)


No comments:

Post a Comment

kuman komen (: