June 28, 2010

FIRST TIME KE DI TAG???

Haaa....entri kali ni aku nak menjawab tag daripada Cik Maharani..aku rasa macam ni 1st time aku kena tag tapi rupanya diorang semua cakap da banyak kali diorang tag aku tapi aku yang tak pernah jawab..hahahhaa..bengong lerr..mana aku tau.. =P okehh..so ni aku menjawab laa yeaa...disebabkan ini macam 1st time aku kena tag, so semangat tuh lebih sikit..hahahhaa...

Hah!!ni haaa.... (sebenarnya aku tak tau macam mana mahu jawab..huhu)


++Make a sign and write the url of your blog in it.

++Snap a photo and post the photo in your blog.

++And you have to write the reason you choose the url of your blog :)


Aku baca tag tu tros aku amet buku aku and color pencil and terus melukis-lukis merepek pe jadah ni..dan inilah hasilnyaa...hahahha... (gambar kabur sebab kualiti phone camera dan pencahayaan yang tak bagus..huhu)




Untuk jawapan kepada soalan yang terakhir, sebab aku pilih url ni sebab nama aku je..tak ada apa yang special pon..Cuma maybe orang akan tertanya-tanyalah sebab apa aku eja nama aku kat url tu ceni: nadeayusoff, padahal ejaan nama aku nadia..tu sebab aku amet dari nama email aku. Dulu masa aku wat gmail, nadiayusoff da ada orang pakai so aku tukar la jadi nadeayusoff...and url tu aku just amet dari gmail aku je.. =)

So kepada Cik Maharani, harap anda berpuas hati yeaa...=) thanks meng-tag saya..lain kali tag la lagi..hahahaha...