June 01, 2010

AMOI DI PDI. (:



hari ni adalah hari 1st aku keje di PDI..hahaha...(gmba d atas sebagai hiasan saja..:P) oke la jugak...i'm d only malay n yg len chinese..tp diorg sgt bek...hihi...td ms keje stat 5:30pm..smpai 10:30 tp xde rest laa sbb aku keje shift mlm...td aku mao g bli air.pas2 ckp la kt staff c2 (pe nm nye ek..aa...peng peng) aku mao g bli air..pas2 mayb die dga aku ckp mao minum air.klu minum air kat store blakang 2 je..pas2 aku pon ngn slumber nyee g laa amet phone ngn wallet konon2 mao g kua bli air la nehh..pas2 ble aku da kua die panggil aku....huhuhu...die kate xbley kua ms keje.nk g bli air pon xbley..huhu..mn la aku tau kn..pas2 utk meng"cover" aku ckp la mao g toilet jep..apadaaa....~pas2 balik2 die panggil..ingatkan nak kena mara tp die ckp la xbley kua sebenarnya time keje..hihihi...pas2 die ciap tunjuk RULES&REGULATIONS skali..huhuhu...terasa kerdil skali aku....aaa.......muka da biru2 da..uhuk!

pas2 maybe dia tgk muke aku cem serba salah yaa amat cem banduan kowt..die pon ckp laa..


"klu u xphm pe2, bley tanya...xmara punye...kita kat cni ble da keje PDI da mcm 1 family punya...."


hihi..aku pon tersengih2 laa blk.. :P lawak btol lerr....pas2 punya laa aku mtk maap ckp aku xtaw laa plak xbley kua g bli air..die kate oke je sbb aku kan br 1st day keje c2... (: thx aa amoii.. (: