May 31, 2010

KELMARIN PUNYA CERITA

30 mei 2010

Ini sambungan entri sebelum ni..ms mlm aku smpai rumah alya..jmp ngn parents die..then parents die ajak stay cni je..alya pon ajak aku teman die sbb die sorang je kt rumah ni.abang die skang tgh praktikal, adik die tgh blaja d Masterskill and parents die keje..alya mao keje n kitorg pon g lar cr keje di Jusco Wangsa Maju (dekat je ngn rumah alya..jln kaki je..)..

Yang bestnye skang ni aku da dpt keje..yang xbestnye plak alya xdpt lg..huhuu....kitorg igt mao g cr lg nati utk alya..harap2 dpt laa sbb nati kitorg bley g keje same2.. (: tp ari ni misi mencari keje utk alya xdpt d teruskan sbb ari ni kitorg mao g Lot10 temankan mak alya sementara abang die wat facial nati..haa..alya da janji mao bwk aku g pusing situ g Sungei Wang..al maklumlahh...aku bukan orang KL...so skg aku tgh jd pelancong r nehh.. (:

Disebabkan aku xbley nk on9 d rumah alya sebelum ni, sume entri ni lamat laa..semalam alya and her family went to Bangi. Diorg mao g inject utk H1N1..bgos laa sbb mcm langkah berjaga2..aku pon pk la mende aku nk wat sepanjang ari 2..then inche kesayangan saye ngn baik hatinye offer aku utk g amet gambar passport (untuk keje 2..)..pagi kul 10 aku da kua da..tros g kdai gmba, fotostat ic sume..pas2 da setel sume 2...kitorg da blurr...xtaw mao g mn..huhu..g anta kt PDI mende2 tuh..pas2 g Ampang Point utk mencari baju putih utk hari 1st keje..huhu..pas2 g AEON Jusco AU2 Setiawangsa (ni tempat kitorg mule2 kua dlu before declare couple..hihi)...makan d Wendy’s..tempat kitorg makan dlu..cem rewind kenangan dlu je kn?hahahaaaa....lebiu darl.. (:




bege die beso gilerr..huhu....xabes aku makan... :P



kesayangan gwe.. (: