May 24, 2010

PAM MINYAK PALING HUJUNG??

hye2..(ini 1st time entri ditulis dari tepi..huhu)
oke..kali ni mao cite psl c apple pie cye..(klu mao bc, troskan sahaja.tamo tros pangkah. ^^) dlu..masa mula2 rapat ngn die (before couple la tuh) ade 1 mende yg aku plek cket ngn die ble mao isi minyak kt petrol pam. kn ble kite g petrol pam, ade byk pam kn?dlm lbey kurang 3-5 lar kowt..c apple pie ni plak..setiap kali mao isi minyak, die akan g kat pam yg paling kanan skali. dlu ms mula2 mmg xt'fikir pon.ni da makin lame, mmg die akan g bahagian yg paling kanan skali. pelik kn??sedangkan pam lain pon kosong.nape xamet yg paling dekat? (klu aku mmg akan g yg paling dekat.pemalas.haha..)

then...1 ari 2 ble aku da xdpt nak menahan gelora kepelikan dalam diri, aku pon tye laa..




aku: yangg..nape setiap kali kamu isi minyak mesti amet pam yang paling kanan skali???

apple pie: (senyum..)

aku: kn tempat lain tu byk kosong..xyah g jauh2 kat cni.

apple pie: sebab..pam ni xbyk orang isi.klu pam lain kan rmai org..

aku: (pe kne mengena ngan xbanyak orang?) eik?da 2 klu pam lain kosong pon kamu isi kat yang hujung ni jugak..


then die pon ckp larhhh..


apple pie: klu isi kt cni..org xramai.pas2 xde la org berderet tunggu kat belakang nak isi minyak. so xde larh presure..bley isi minyak dengan bersenang-lenang..xyah nak cepat2 sbb xde orang tunggu kat belakang.. (:

aku: ohh.. (:


so..da terjawab lar kemusykilan aku selama ni..hihi..tp logik jgk kn?? (:




hai laa c apple pie cye. (:


sedang mengisi minyak..(zaman kegemukan+keboncetannyeee) hihi..