June 05, 2010

BAJU COUPLE

Zaman sekarang ni orang-orang yang ber-couple selalunya mesti ada baju couple kan? Takpon baju yang same kaler atau corak. Hahaha....biasa la tuh.. aku ngan inche kesayangan dari dulu lagi mao cari baju couple tapi aku tak suka baju yang round-neck corak merepek-repek tuh. Kitorang lagi suka baju yang kosong dan ber-colar. Ada kan? Alaaa...yang selalunya baju tu set laki-pempuan. Hehehee...da lame da kitorang dok mencari baju cemtu tapi bila da jumpa, hahahhaa...ongkos plak tade!wekkk!! =P hahaha....tapi sekarang ni..da ada!!!!tadaaaa!!




Baru dapat tadi lepas abis keja. Hehehe....



Hehehe...baju ni my inche kesayangan beli di Melaka Bandaraya Bersejarah. Last 2 days kot..dia g Melaka dengan abahnye. Abahnye mahu amet gambar di muzium navy kat situ sebab nak masukkan kat dalam blog beliau. (abah dia pon ada blog tawh!hehe..) dulu his dad navy. Sekarang da pencen. So now he active in blogging. (:

Walaupon baju ni inche kesayangan just beli di Melaka and beli baju yang sama tapi lain saiz, aku sangat-sangat appreciate sebab dia ingat kat aku sentiasa. Kan tak plan pon nak beli baju ni kat Melaka tp tetiba dia beli untuk aku ngan dia. (: so aku declared baju ni baju couple kitorang. (: weeheeeuuw~

I love him more than he knows. Mwah!