February 03, 2012

Semakin Pendek Pulak

Hai korang! Lamanya tak update. Banyak sangat cerita nak share kat sini tapi tak ada masa nak update sebab sibuk spend time dengan kawan-kawan lepas habis final. Aku dah habis belajar dah, alhamdulillah. Sekarang dalam proses nak cari kerja. Kalau korang nak suggest mana-mana untuk aku boleh jugak. Hehe.


Aku sekarang dah ada kat rumah. Malam semalam sampai. Memang tak sabar nak balik rumah. Lagi-lagi bila adik aku cakap dia ada surprise untuk aku. Ingatkan apa. Rupa-rupanya surprise dia kemas bilik and hias cantik-cantik. Apa daaa.. Hehee..


Tapi, satu benda yang paling aku tak sabar bila dah nak sampai rumah ialah aku bayangkan mak masak apa kat rumah. Sebab benda pertama yang aku buat bila sampai rumah, aku akan gi dapur and makan! Memang macam tu selalu. Duduk jauh, balik pun jarang sangat. Mesti punya rindu masakan mak. :')


Disebabkan aku pun dah ada kat rumah, tak ada assignment sebab dah habis belajar, memang aku kena masak. Semalam aku masak lala rebus, ayam dengan ikan keli goreng, kobis celur and sambal belacan. Lepas tu makan dengan nasi panas-panas. Wuuuuu, lapar la pulak.


Mungkin lepas ni blog aku jadi blog masakan. Hahahaaa... Korang, doakan aku cepat dapat kerja ek. Tak betah duduk rumah tak ada buat apa.

By the way, aku potong rambut lagi. Makin pendek. Tak plan pun nak potong tapi dah terpotong kan. Hehehe... Dah la nak cari kerja, rambut pulak gi potong lagi pendek. 


Satu benda yang aku perasan bila dah rambut pendek ni, susah nak pilih baju mana satu nak pakai. Bila pakai je, aku akan rasa tak sesuai and tukar. Tukar. Dan tukar.


=,='

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: