July 25, 2010

Sayang MAK!!!!

Sekian lama tak balik rumah, bila dah sampai je rumah terus peluk mak kuat-kuat! Nangis-nangis cakap rindu kat mak.. (Ni bukan cengeng tapi dah rindu sangat kat mak) Bayangkanlah aku tak balik rumah dah dekat 7 bulan kot. Cuti semester tak balik sebab kerja part time, cari duit lebih untuk semester ni..huhu... Sedih je bunyi.

Aku sampai rumah dekat nak pukul 7pm cemtu, tapi adik aku, Sapiq dah balik PD dah kul 10am. Sangat sedih tak sempat nak jumpa Sapiq. Kitorang adik-bearadik susah nak jumpa sebab masing-masing duduk jauh. My second brother, Sapiq sekarang di AFAT PD and my youngest brother, Boy sekolah asrama. So cuti kitorang semua tak sama. Sedih. ='(

Tapi, walau apa pun, aku sangat happy sebab akhirnya dapat jugak balik rumah. Borak-borak dengan mak. Tengok uban mak yang dah makin banyak, makin sedih aku sebab tahu macam mana susahnya mak nak cari duit untuk besarkan kitorang adik-beradik. Aku sendiri sekarang tak sabar nak habiskan belajar and nak senangkan hidupkan mak satu hari nanti. Kakak sayang mak!

Esok aku balik. Sepatutnya balik hari ni tapi tiket bus dah habis. Salah aku sebab tak beli awal-awal. Selalunya aku akan terus beli tiket balik bila sampai tapi kali ni tak tahu la kenapa aku tak beli terus semalam.huhuhuu.... Sedih je rasa nak balik esok. Kejap sangat dapat jumpa mak. Ehmm...takpe la.. Ada rezeki boleh balik lagi. :)

Rumah adalah tempat paling heaven kat dunia! ^^

1 comment:

kuman komen (: