July 17, 2010

HAVING STEAMBOAT WITH MY BESTIES =D

Ni dah mengantuk sebenarnya tapi nak update jugak sebab dah lama tak update blog ni. Sajalah nak bagi korang baca entry aku yang bukannya best pon..hahaha... Tapi aku rasa entri ni best lah kot sebab pasal MAKANAN!!!hahahaha... Aku kan pencinta makanan..hihihi..

Tadi siang kitorang gi jalan-jalan kat City Square JB. Tapi petangnya lagi sikit dalam kul 5:30pm centu kitorang gerak g D'Terrace sebab nak makan steamboat. Ni dah seminggu plan (kot..). Makan kat sini korang cuma perlu bayar RM18.90 satu kepala and boleh makan sampai sepuas-puas hati perut..hihi..tapi tak boleh membazirlah.. Sebab dia akan charge RM10 untuk setiap 100g yang korang tak habis makan tu. Dalam Islam pon ada cakap kita ni tak elok membazir kan...

Aku tak tahu nak tulis apa dah ni sebab mengantuk sangat and penat. Sok nak gi Jusco Tebrau and terus balik rumah sewa tercinta di Parit Raja. Jadi, korang tengok je lah gambar yang aku upload ni tapi tak banyaklah. Yang lain tengok kat fb yeaa.. Tak larat nak upload banyak-banyak.





Yang kat dalam mangkuk tu ada kuah sup and tomyam untuk rendam bola-bola and sayur, yang kat tepi-tepi tu untuk memanggang ye puan-puan..



Pandangan dari atas.




2 comments:

  1. kat mana D'Terrace ni?
    steambot & bakar ni ada jugak kat restoran rawa (tmn pelangi indah)

    ReplyDelete
  2. dekat ngn EC....try laaa...best2!!! ;DD

    ReplyDelete

kuman komen (: