January 11, 2012

Tulisan Ko Cantik Tak?

Semalam petang adalah paper E-Commerce dan kitorang adalah sakit tangan menulis tanpa henti. Lenguh weii.. Agak banyak jugaklah soalan yang cik Emy Asmiha ni bagi. Heheee.. And aku teka malam tadi Cik Asmiha dah start mark paper kitorang sebab,


Cik Asmiha ni lecturer kitorang yang memang best and sporting. Ni dia post kat wall dia semalam. Aku dah tidur pun. Semalam aku pengsan terus. Nak keluar dengan Inche Kesayangan pun aku cancel-kan sebab penat plus mengantuk. Lepas tu dia ingat aku keluar dengan kawan-kawan aku plak. Hehe.. Padahal aku dah pengsan dah tu..

Tulisan aku cantik? Aku rasa masa jawab exam tu tangan aku agak lenguh jugaklah. Aku rasa tulisan aku kejap kecik, kejap besar.

Post ni bukan sebab aku bangga Cik Asmiha puji tulisan aku cantik sebab ramai lagi budak kelas aku tulisan cantik lagi-lagi tulisan Zarul. Tapi aku post ni sebab Cik Asmiha ni adalah seorang lecturer yang bagi aku sangat appreciate student dia punya kerja. Macam project website kitorang tu, komen-komen dia adalah membina semangat and mood kitorang. (:

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: