June 26, 2011

Latihan Bakal Bermula..

Assalamualaikum.. (:

Aku janji nak update pasal Kemboja, pasal praktikal aku and pasal benda lain tapi tak sempat la.. Sekarang aku dah ada kat UTM. Esok kitorang akan start latihan kawad untuk Tamat Latihan Kor Suksis lagi 2 minggu.. Golap la den...

Gambar tak tahu nak letak gambar apa sebab sekarang ni pakai laptop member aku. So mungkin esok aku akan update dengan gambar ek. Laptop aku tak bawak sebab tadi pagi kelam kabut pack barang sampaikan sport shoes pun boleh tertinggal.. Uhuk!

Ni semua sebab aku kena alter seluar uniform tiba-tiba. Tengah iron tadi pagi tiba-tiba baru perasan yang seluar tu panjang sebelah and besar sebelah.. Sampai 1 inch kot! Adoi.. Apa punya tukang jahit la tuh! Huhu... Dah melayang RM18 gi alter.. Nasib baik ada kedai alter seluar bukak. Dah la hari ahad kan...

Dah lah.. Taknak membebel panjang-panjang sebab tak ada gambar nak letak. So tak best nak bercerita. Huhu.. Esok malam aku cuba update dengan gambar ek.. :)

Pukul 9 ni kejap lagi ada roll-call.. So aku kena wish kat korang good night awal-awal lah kan.. Hehehee... Okay yea.. Good night.. ^^

1 comment:

  1. haha.... mcm mana bleh jd mcm tu?haduussss....ni suksis mcm mne cari tukang jahit... baik kamu report pada ketua tau...aisshhhz!!!!
    papapun xsabar nk tnggu kamu uodate sok... cpt taw...! hihi
    baik2 kawad ea kamu...
    nitezzz.... zzz....

    ReplyDelete

kuman komen (: