December 19, 2010

Musketeri.

Semalam, bersamaan dengan 18 December 2010 telah diadakan Kelas Musketeri ataupun nama glemernya Kelas Senjata. Hihihi.... Macam biasaah, Encik Lan yang conduct Kelas Senjata. Walaupun namanya kelas, tapi kitorang bukan duduk dalam kelas pon. Duduk kat bawah kanopi tepi dewan F2 ada laa.. Barulah Suksis! Hehehe.. ;P

Entri sebelum ni aku ada cakap pasal kitorang masuk lumpur selut tu kan? Tapi aku tak letak gambar sebab aku tak ada gambarnya. So ni aku ada jumpa 1 gambar kat fb kawan aku. Terbaik dari ladang!! Hahahaa..


Picture credit to Nabil.

Hitam giler air dia. Ni aku tak tahu lah group ke-berapa. Aku group ke-3. So untung sikitlah. Tak ada sampai tebing dia pun jadi macam tu masa turn group aku. Hihi... Gambar ni memang terbaik sebab nampak semangat pasukan yang tinggi. Ceh ceh.. ^^

Kitorang ulangkaji balik Revolver and M16 untuk menembak esok. Buat langkah selamat and kedudukan menembak. Walaupun ni cuma nak ulangkaji balik, aku dah rasa dah aura menembak tu sikit-sikit. Hahahahaaa... Gilo.... ;P


En Lan tengah ajar cara menenang.


Lepas tu, kitorang pulak buat kedudukan menembak.


Ni lah dia cara nak tenang target. Lurah pajera belakang kena selarikan dengan pajera hadapan. Yang ni untuk Revolver.

Dah habis pasal Revolver sambung dengan M16 plak. Masa kelas tu, Skuad Senior kena ukur uniform baru untuk tauliah semester depan. Tauliah uniform lain sikit daripada yang sekarang kitorang pakai ni.


Tengok tu. Orang ukur baju pun nak amet gambar. Hahahaha....

Tadi Revolver, ni M16 plak. :)



Kalau korang nak tahu, budak-budak Suksis UTHM memang pantang ada camera, mesti nak snap gambar punya. Wajib!! Tak kisahlah Skuad Senior ke, Inter ke, Junior ke... Hahahaha....


Dengan Ayen yang suka cari gaduh dengan aku.


Kak As, aku, Afiey. :)





Lagi yang kat bawah ni gambar-gambar masa kitorang kawad. Bukan gambar time kawad pun. Hahahaaa.... (Pictures credit to Nabil)



Skuad Senior 2010. Ni pun tak semua ada. Ada yang LI, ada yang dah habis belajar.. So tinggal kerat-kerat ni je lahh.. Still happening.. :)



Sampai sini dululah yeaa.. Hari ni hari rest kitorang. So semua pakat nak keluar tengok wayang, bowling... Jalan-jalan.... Hihihi... Happy Sunday readers! Tata!

7 comments:

  1. huhuhu..gambor aku sume sengal2 blake an...nad...tu pic grup aku..aku di celah2 ramai..ahakss

    ReplyDelete
  2. nk M16 bleh x?? hahaha
    menarik... rse mcm nk simpan je 1...
    eh,nt bleh aja i kn... ahakz!
    anyway,style u pose... like...

    ReplyDelete
  3. @zarifahmr Bang bang kebaboww da abis tadi... Ponat den... Huhuhu

    ReplyDelete
  4. @Afie Hahahaa.. Yeke?? Aku xnmpk pon ko.. Sume same kaler je.. Hahaha

    ReplyDelete
  5. @Anonymous Hahahaa... Kena ada lesenlahh dlu.. :) Gmba yg mn? Yg pegang M16 tu? Yg tu kalau menembak pon memang kena macam tu.. :)

    ReplyDelete
  6. "nampak semangat pasukan yang tinggi" mcm kenal je ayat ni.. hehe...
    tapi dak nad ni mmg hebat la.. dia penembak terbaik wanita tok revolver .38..
    tahniah sis..

    ReplyDelete

kuman komen (: