October 16, 2009

LIFE MUST GO ON

ssh lar mao jge ati sume org kn?
kwn..boyfriend..ehem?..
td g jmp die....kuar jep.konon2 mao setel larhh..(b4 tis kitorg gado...dkat smgu xtego taw!)
tp...ble da blk rmh...xoke blk..huuuu....xtaw slh sape sbna nye...mayb aku ni yg degil+ego sgt....
aku cume mao life aku.kwn2...ruang utk diri aku.
n die plak cpat jeles ble aku kua ngn membe laki len....
ntah r....aku xtaw mao ckp cene psl prasaan aku skg niyy...

aku......
syg kt abg (die tau sape die)...
da lme aku smpn..
almost 2years..(lme kn??huh~)
tp skg die da ade gf.....
ari 2 ikot abg g jamming...gf die ade skali.aku igt aku bley wt bodo je..
tp xbley...
aku cdey tgk diorg..
huhuuu...
last2 aku g dok lua lyn baby makcik 2..huhuuuuu
tp dpn abg....aku wt2 cem oke je larhh....
xkn r mao tnjk aku tgh cdey...
malu babe!!huhuu.....

tp kn...aku t'pk lar 1 mende ni..
lerfing is wasting~

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: